poniedziałek, 25 listopada 2013

New in. Bluza "The end" by paprocki&brzozowski

Dzisiaj prezentuję Wam mój nowy zakup, który zresztą zapowiadałam przy okazji urodzin duetu  paprocki&brzozowski. Spośród asortymentu, dostępnego w sklepie on-line, wypatrzyłam dla siebie bluzę. 

Moje poszukiwania odpowiedniej bluzy trwały kilka miesięcy. Zwracałam uwagę przede wszystkim na napisy lub aplikacje, które się na nich pojawiają. Nie chciałam nic infantylnego, w związku z czym, wybór był utrudniony, bo takich niestety najwięcej. Mnie chodziło o coś, co będę mogła ubrać bez zastanowienia i analizowania, czy w danej sytuacji będzie pasowało. I taką właśnie bluzę znalazłam. 

Przyznam, że trochę zwlekałam z zakupem, ale projektanci zaplanowali listopadową obniżkę, więc skorzystałam z okazji i nabyłam ją po okazyjnej cenie 175 zł.




Chciałam zaprezentować Wam ją w pięknych okolicznościach przyrody, dlatego nie wrzucałam od razu zdjęć stylizacji, licząc po cichu na poprawę pogody. Okazało się jednak, że z każdym dniem za oknem było gorzej, a dzisiaj spadł pierwszy śnieg i to w towarzystwie deszczu. Nie lubię zdjęć na ściance i zdaje sobie sprawę, że niezbyt ciekawie wyglądają, ale cóż... nie było innego wyjścia. 

Nie mogę się doczekać, aż przyjdzie wiosna. Bluzę będę zestawiać z szarymi spodniami i szafirowymi szpilkami, a na co dzień z czarnymi balerinami lub trampkami. Do tego zestawu idealnie pasuje torba Shanghai by Ania Kuczyńska. 

paprocki&brzozowski - 175 zł








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz